پرسشنامه-فرهنگ-بازارگرایی-نرور-و-اسلاتر
پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی نرور و اسلاتر
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 61 کیلوبایت

 

پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی نرور و اسلاتر
 

 

·        معرفی پرسشنامه:

پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی نرور و اسلاتر دارای 13 سوال می باشد و هدف آن ارزیابی فرهنگ بازارگرایی بر اساس مقیاس های مشتری گرایی، رقابت گرایی و هماهنگی بین بخشی می باشد. امتیازیندی پرسشنامه براساس طیف لیکرت بوده و از خیلی کم تا خیلی زیاد نمره گذاری شده است.

 

·        تعریف مفهومی:

مفهوم بازاریابی بیانگر این است که فعالیت هر واحد تجاری با شناسایی مشتران و نیازهای آن ها شروع می شود ویک سازمان مسئول جلب رضایت مشتریان است نه فقط تولید و فروش کالا یا خدمت و تنها  تا زمانی که قادر به برآوردن موفق نیازها و خواسته های مشتریانش باشد امکان ادامه حیات برای وی وجود خواهد داشت .برهمین اساس بسیاری از محققین به تدوین روش ها و مدل هایی جهت کاربردی نمودن این مفهوم پرداختند و از آن جایی که موفقیت سازمان ها در گرو ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار بوده و کلید ایجاد این مزیت نیز خلق ارزش ممتاز برای مشتریان عنوان گردیده بود .تمرکز بر مشتریان، رقبا و سایر فاکتورهای تاثیرگذار در بازار به عنوان یک فرهنگ غالب در سازمان یا در قالب مجموعه منسجمی از فعالیت های هدف دار به سمت بازار تحت عنوان مفاهیم جامعی از قبیل بازارگرایی و مشتری مداری در عمل مورد استفاده قرار گرفت .

 

 

 

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : پرسشنامه ,بازارگرایی ,فرهنگ ,اسلاتر ,نرور ,سازمان ,فرهنگ بازارگرایی ,بازارگرایی نرور ,پرسشنامه فرهنگ ,پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی رز سفید دهه فجر tayebe98 فروشگاه ایران فایل 021 مهاجرت به اروپا در کوتاه ترین زمان ممکن خرید و فروش کامپیوتر لوتوس دنیای روانشناسی خرید پرده | فروش پرده | قیمت پرده Zakia